Organizator: MDK Dom Harcerza i Wydział Edukacji Urzędu Miasta Krakowa.

Cel konkursu: Promowanie pozytywnych zachowań, działań i postaw dzieci i młodzieży oraz upowszechnianie wolontariatu.

Uczestnicy: Młodzi ludzie, uczniowie klas 7-8 szkół podstawowych oraz szkół ponadpodstawowych - uczący się w Krakowie, wyróżniający się konsekwentną pracą potrzebującym, podejmowaniem służby na rzecz społeczeństwa i środowiska, odwagą w obronie dobra i prawdy, nienaganną postawą w życiu codziennym.

Zgłoszenia: Wypełnioną kartę zgłoszenia przesłać należy do dnia 28 lutego 2023 r. na adres Młodzieżowego Domu Kultury „Dom Harcerza”, ul. Reymonta 18, 30-059 Kraków, z dopiskiem na kopercie – Samorządowy Konkurs Nastolatków „8 Wspaniałych”. Decyduje data stempla pocztowego. Kartę można złożyć osobiście w sekretariacie MDK codziennie od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-19.00.

Wypełniając kartę zgłoszenia należy zwrócić uwagę, że osobą zgłaszającą jest zawsze rodzic/opiekun prawny natomiast inne osoby (m.in. opiekun Samorządu Uczniowskiego, opiekun Koła Wolontariatu, przedstawiciel organizacji) to osoby opiniujące.

Koordynator konkursu: Wojciech Hausner, MDK Dom Harcerza, tel. (12) 637-59-35 – śr. 12.30-14.30 lub e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

W załączeniu: regulamin konkursu oraz karta zgłoszenia.

Plakat

Regulamin

Karta zgłoszenia